ОПТИМ логотип
Комфортный климат стабильного бизнеса
Горячая линия
Горячая линия «Оптим»
0-800-50-70-65

Тренінг "Робота з запереченнями клієнта"

02 July 2018

27  червня 2018 року в Академії клімату «ОПТІМ» пройшов тренінг «Робота з запереченнями клієнта». 

Учасники тренінгу в процесі навчання дізналися, як за допомогою комунікативних технік ефективно опрацьовувати ключові заперечення клієнтів та будувати аргументацію на свою користь.

Даний тренінг справив позитивне враження, викликав жвавий інтерес і став корисним для всіх.

Короткі відгуки учасників:

Замечательный тренинг, хороший тренер. Все доступно, ясно, логично. Лично для себя вынес множество полезных знаний, которые помогут положительно повлиять на общение с клиентом. Был бы рад снова посетить похожее мероприятие.
Андрей, менеджер по продажам компании «Делюкс групп».

На тренинге получил чемодан знаний в области возражений клиента. В дальнейшем буду применять данные познания в работе.
Игорь, менеджер по продажам компании «Саніка».

Компанія «ОПТІМ» вдячна всім, хто відвідав тренінг. Нам дуже важливі думки кожного з Вас. Сподіваємося, що нові знання допоможуть Вам вирішувати важливі питання легше і з користю для роботи.

Розклад тренінгів і повну інформацію про навчальні заходи Ви можете подивитися на сайті «ОПТІМ» в розділі Академія.